Dag 8: Luieren voor de caravan - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Dag 8: Luieren voor de caravan - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Dag 8: Luieren voor de caravan

Door: Yolande

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

11 Mei 2010 | Kroatië, Zagreb

Vrijdag 10 juli

Hele dag voor de tent gezeten. Lekker gelezen, paella gekookt op de skottel en naar de tennisbaan bij de buurcamping. Die hadden we gisteren namelijk al voor vanavond gereserveerd. Het is een echt rode gravelbaan met heel veel gravel en erg veel stof. Onze witte schoenen zien er na een kwartier al echt niet meer uit. We spelen tot 21.15 uur want dan is het donker. De lichten kunnen niet aan want dat betekent dat de elektriciteit op de camping waarschijnlijk uit gaat vallen.
Het begint een beetje te waaien. Nancy zet dan toch eindelijk haar tent goed vast en ook in de voortent worden maatregelen genomen voor het geval het slecht weer wordt. ’s-nachts gaat Yolande inderdaad het bed uit om de was binnen te halen en de spullen veilig weg te leggen. Daarna gaat Wim uiteindelijk ook zijn bed uit om wat extra haringen te slaan en de luifel beter vast te zetten. Het blijft wel droog maar het klappert flink gedurende de hele nacht.