Ko Chang - Verplaatst naar Bangbao Bay Beach - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Ko Chang - Verplaatst naar Bangbao Bay Beach - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Ko Chang - Verplaatst naar Bangbao Bay Beach

02 Februari 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

Tijd om weer te verplaatsen. Met de taxi rijden we helemaal naar de zuidkant van het eiland, Bangbao Bay. Gisteren hadden we daar al een reservering voor 3 nachten geregeld. Half uurtje rijden, stukje lopen en we zijn bij de bungalows. Jammer dat ze nog niet schoon waren. De bungalows van Bangbao Bay Beach staan echt op het strand. Het is een heel kleinschalig schattig resort met 10 bungalows, een restaurant en een aantal honden. Strandstoeltjes staan gereed dus lekker genieten van de zon. Nancy en Daniel wandelen naar de pier en Wim en ik blijven lekker lui aan het strand liggen. De enige activiteit is een verplaatsing naar het terras voor de lunch. We besluiten de middag met een heerlijke Thaise massage met kokosnotenolie.

In een van de andere strandrestaurantjes in de buurt gaan we eten. Vroeg naar bed, want morgen gaat de wekker weer bijtijds....voor een dagje snorkelen....