Zon, strand, zee.....dus relax - Reisverslag uit Eden, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Zon, strand, zee.....dus relax - Reisverslag uit Eden, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Zon, strand, zee.....dus relax

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

07 Januari 2016 | Australië, Eden

Heerlijk weertje..... We checken uit en rijden naar het eerstvolgende dorp Marlo (15 km verder) voor wat boodschappen. Aan het strand wat we onderweg zien, kun je helaas nergens komen. Marlo ligt aan een estuarium, een soort binnenmeer en het ziet er echt schitterend uit. We passeren Camping Marlo Ocean Views en boeken alvast een plekje voor vanavond. Geciviliseerde grote camping met mooie schone douches, stromend water, wasmachines en drogers. In het dorp doen we boodschappen in een van de 2 winkels, drinken ergens cappuccino om wat wifi op te pikken en we rijden 20 km terug naar het strand bij de vorige camping. Onderweg zien we een gigantische egel langzaam de weg oversteken, prachtig om te zien. Heerlijk is het strand alleen het water is echt te koud voor een duik. We luierende in de zon, wandelen een kleine track en aan het einde van de middag rijden we naar het estuarium. We stoppen daar een paar uur aan een prachtige plek aan het water, gooien onze mini-BBQ aan en grillen onze Duitse biefstukjes. Super staan we daar, heerlijk genieten van de avondzon. We verplaatsen naar de camping, genieten uitgebreid van heerlijke douches en stoppen onze was maar weer eens in een wasmachine. Het is hier zalig, niet echt druk en je ziet hier alleen maar Australische toeristen.