Terug in Manila - Eiland Luzon - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Terug in Manila - Eiland Luzon - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Terug in Manila - Eiland Luzon

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

14 Januari 2017 | Filipijnen, Manilla

We rijden met een minivan door een mooi groen en heuvelig landschap naar Busuanga Airport. Met low cost airline Cebu Pacific vliegen we alle drie in een spiksplinter nieuw vliegtuig in 55 minuten naar Manila. Onderweg spelen ze dezelfde kwis als bij een andere vlucht, dus met mijn zojuist gemaakte selfie win ik nog een prijs ook. Gratis kaartje voor de shuttelbus naar het centrum van Manila. Maar ja wat heb ik aan maar een kaartje? Myrna vliegt hiervandaan voor 5 dagen door naar Boracay, het party eiland van de Filipijnen. We drinken nog wat samen en nemen afscheid. We zijn allemaal benieuwd wanneer en waar we elkaar weer gaan zien.
Wim en ik checken in, in Hotel Adriatico Arms in het centrum van Manila. Zonsondergang kijken we bij Manila Bay en vervolgens gaan we op pad naar de Robinson's Shopping Mall. In dit enorme winkelcentrum struinen we 2 uur rond en komen met 4 gevulde tassen naar buiten. Mooie zomerkleding is hier volop te koop en er is echt een mooie ruime keus. Daarne nog een hapje eten op ons favoriete terrasje.

Tags: Manila