Port Dickson - Malaysia, een dagje luieren - Reisverslag uit Taman National Land Finiancial Cooperative Society, Maleisië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Port Dickson - Malaysia, een dagje luieren - Reisverslag uit Taman National Land Finiancial Cooperative Society, Maleisië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Port Dickson - Malaysia, een dagje luieren

20 Januari 2016 | Maleisië, Taman National Land Finiancial Cooperative Society

Comfortabele vlucht. We hebben 3 stoelen samen, dus kunnen lekker slapen en landen precies op tijd met deze prijsvechter, Airasia. Snel door naar de douane.....en ja hoor daar is gelukkig slechte verlichting dus men ziet niets aan mijn paspoort. Rugzakken liggen er al en we gaan met de taxi naar Port Dickson, 45 km onder het vliegveld aan zee. We checken in bij hotel Lexis, waar we een watervilla voor 2 nachten hebben geboekt. We hebben mazzel, het is pas 08.00 uur maar we krijgen een gratis early check-in. Op een pier staan heel veel geschakelde huisjes en een is er van ons. Hele grote badkamer, royale slaapkamer en balkon. In de vloer zit een raam, zodat we naar het water kunnen kijken. Niet veel moois te zien hoor, een bruine baggerboel. Dat wisten we van te voren, hier zit ook te veel industrie om in zee te zwemmen. Lekker ontbijten, beetje luieren, rondje wandelen in de buurt, hapje eten en een duik in het zwembad. Dat is het wel voor vandaag.
Wel bijzonder was onze late lunch. Toen we eten bestelden vonden ze het goed, mits we direct konden afrekenen en via de achterdeur het gebouw na de lunch wilde verlaten. Ze gingen namelijk sluiten en hadden duidelijk geen zin om op ons te wachten. Het eten was er prima....