Thailand - Ko Chang - Relax dag - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Thailand - Ko Chang - Relax dag - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Thailand - Ko Chang - Relax dag

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

31 Januari 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

Een gezamenlijk laat ontbijt aan het strand bij Kai Bae Beach. Rond het middaguur ben ik met Wim langs het strand gaan wandelen. Nancy en Daniël gingen op pad naar het dorp. Wij kwamen allerlei kleine resorts tegen met hele leuke kleine bungalows. Het heeft allemaal wat meer sfeer dan waar we nu zitten. Maar voor vanavond hebben we al betaald en op dit moment is alles vol. Morgen om 10.00 uur is het duidelijk of er misschien bungalows vrijkomen dus dat gaan we proberen.

Verder gelopen over het strand tot we niet meer verder konden. Richting weg en toen kwamen we bij een super groot maar wel heel sfeervol resort, Sea View. Heerlijk rondgewandeld en we kunnen morgen een dubbele kamer met balkon op een hoek krijgen , met een hele grote badkamer etc voor Baht 6200 incl ontbijt voor 4 personen. Valt dus best mee (Euro 130). Echter het ligt helemaal boven op de berg. Met de ....ja ja kabelbaan..... zijn we naar boven. Eerst dachten we sjonge wat een onzin, maar het is echt wel steil en erg hoog om naar boven te lopen. Snel de kamer gespot en deze zag er op en top uit, maar het is onderdeel van een gebouw en dat willen we niet....hier ga je toch echt voor bungalows.

Daarna nog verder naar boven gelopen naar een uitzichtpunt....wouw echt mooi uitzicht over zee en de eilanden. Tevens zagen we wat apen langs de weg lopen.

Terug naar het strand waar een super sfeervol bar/restaurant zit. Lunch met Nancy en Daniel en een potje volleybal in zee. Zonnen op het strand, thuis een biertje op ons balkon en in hetzelfde restaurant aan het strand lekker zitten eten.

Tags: Ko Chang