Nieuwjaarsdag...Relax dag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag...Relax dag! - Reisverslag uit Sydney, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag...Relax dag!

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

01 Januari 2016 | Australië, Sydney

Het zonnetje staat pal op de camper, dus als we wakker worden voelt het alsof we in een bakoven liggen! Snel een plons in het zwembad, een heerlijk ontbijt onder het afdak en dan maken we de dagelijkse wandeling richting winkelcentrum. Daar zijn mooie openbare wc's. Onze chemische toilet in de camper voldoet prima, maar het is niet altijd mogelijk om deze leeg te maken..... Vandaar deze wandeling!
Zelfs op Nieuwjaarsdag zijn hier sommige winkels en veel grote supermarkten open. Wel handig voor ons!
We kiezen voor een relax dag bij het zwembad. We bekijken de filmpjes en foto's van het vuurwerk en zien dat de rook na de knallen de vorm hebben van de plattegrond van Australie. Live hebben we dat niet gezien en ik ben benieuwd of dat op de tv-beelden wel te zien is.
Het is door het tijdverschil wel een hele vreemde Oud & Nieuw voor de Verschurentjes. Als wij weer wakker worden viert Myrna in Nederland precies feest maar Nancy moet dan nog zelfs 7 uur wachten! Bizar......de wereld is echt groot! We lopen dus 10 uur voor op Nederland en zelfs 19 uur op de westkant van de USA.
We genieten de hele dag met prachtig weer in "ons kleine prive resort"! Heerlijk, wat kan het leven toch mooi zijn.