Naar de Andrews in Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu Naar de Andrews in Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van ESTAFETTE - WaarBenJij.nu

Naar de Andrews in Coffs Harbour

Blijf op de hoogte en volg ESTAFETTE

24 December 2015 | Australië, Coffs Harbour

Ik loop nog een rondje over de camping, want het tokkie gehalte is hier heel hoog. Echt heel leuk om de enorme uitstallingen te bekijken, met o.a. enorme draagbare zonnepanelen die regelmatig worden verplaatst. We rijden langs de bakker en willen aan het strand in Angourie NP ontbijten. Helaas begint het flink te regenen. We nemen er desondanks een kijkje maar ontbijten ergens op een P-plaats. De achterklep van de camper is ons afdak! Het weer klaart lekker op, het is warm en zonnig maar er staat behoorlijk veel wind. De camper slingert flink over de weg. De volgende bestemming is Cooloongatta. Op het uitkijkpunt, echt mooie spot, waaien we werkelijk uit ons hemd. Mooie luchten, hoge golven en blauwe zee. We lunchen wel lekker aan het strand, vullen onze camper bij de supermarkt met boodschappen en rijden naar Coffs Harbour, waar Scott, Angela, Luke en Jude ons een heel warm welkom heten. Scott is de zoon van Mac, de broer van Roger. Scott en Angela hebben in 1998 een dag of 10 bij ons in Krimpen gelogeerd.
Ze wonen in een hele ruime bungalow, erg sfeervol, met een tuin van een hectare, zwembad erbij, in een rustige woonwijk, zo'n 10 km buiten Coffs Harbour. Onze camper parkeren we op de oprit. Uiteraard hebben we een heleboel te vertellen. Sacha, de zus van Scott komt ook snel even voorbij om ons te zien. Het is wel duidelijk dat ze het heel erg leuk vinden om ons te zien, vooral omdat het Kertsmis is. Lekker samen gegeten en daarna trekken we ons terug in ons campertje.

• 26 December 2015 - 10:49

Herman:

2e kerstdag. In rotterdan schijnt de zon en een graad of 14. Gisteren was het de allerwarmste 1e kerstdag ooit. Straks naar Nijmegen. Alle derksjes weer zien en ouderwets, doch nooit saai, koermetten. Kris is al de fruitslade aan het voorbereiden. Ik ga zo helpen (als ze nog niet klaar is haha).
    Ik wens jullie een fijne 2e kerstdag, en weet dat we jullie een beetje missen. Erg leuk om jjllie re8s te volgens met jullie stukjes. Xx

• 26 December 2015 - 11:35

Kris:

Fijne kerst!!! Mooi te horen dat jullie warm ontvangen zijn..x kris